خب نه دیگه میمردن یاد بدن!!!
تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, | 16:48 | نویسنده : کیمیا

cid:2.573759325@web120101.mail.ne1.yahoo.com

می مُردن اینو تو مدرسه یادمون بدن ؟Click Me!

 
 

نظرات شما عزیزان:

dni
ساعت14:48---18 مهر 1391
خوب نبود
پاسخ: نظر لطفتونه ولی این مطلب فقط جنبه طنز داره و توهین به کادر آموزشی نیست... اون وقت چرا شما اسمتونو مخفف نوشتین؟


dni
ساعت14:47---18 مهر 1391
خوب نبود

eli
ساعت23:09---2 مهر 1391
بالاخره وبت رو ديدم باحال بودپاسخ: چه عجب الهه خانم...!!! مر30 الی جون 7/27 میبینمت!

بهار
ساعت16:59---30 شهريور 1391
برای من باز نشد.(ایکون بغض کردن برای گریه ی شدید)
پاسخ: آخه چَرا؟!


kosar
ساعت20:32---22 شهريور 1391
برا من باز نشدن!!!!گریه گریه!!!اینا ایکون بود!!!

ای بابا از دست لوکس!!!!عجب بدبختی شده برا ما!!
پاسخ: اوااااااااا خب اخشال نداره عزیزم برات اگه بخوای ایمیلش میکنم


الهه
ساعت19:15---18 شهريور 1391
واقعا میمردن؟

در ضمن:

دوست عزیز عکساتو آپلود نکردیا!!!

البته فک کنم!

اما من خب از ایمیلی ک داده بودی گرفتم چه عکسیه!



و یک نکته:

بعضی از دوستان اینترنت را به گند می کشند!

مواظب این جور آدما باش!

یکیشون پریروز واسم یه کامنت زششششششششت گذاشته بود!!!!

اگه زیاد پیداشون شد حتما سعی کن آی پی شون رو پیدا کنی!!!!
پاسخ: لابد دیگه!! چرا کردم بر من که میاد نه فک نکن!!!!!:دی آره خیلی باحاله! بله.... او اوووووووووه چ جورم! چهارچشمی! هــــــــــِم!!! هی وای تو+من=ما!!! بروی چشم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناصح
  • مینی تولز